maandag 12 juni 2017

Open Tuinen Estafette 2017

Het was een warme zonovergoten dag, helaas mijn fotocamera vergeten dus moest ik mij behelpen met mijn mobiele telefoon. Daardoor minder foto's dan ik anders gemaakt zou hebben maar toch nog een indruk.
De eerste tuin was 't Juffertje in Schildwolde waar de RVS beelden ruim vertegenwoordigd waren.





Het mooiste beeld vond ik dit doorkijkje hieronder door een stalen cirkel naar de Japanse tuin.

De tuinerie was de volgende tuin, helaas kreeg ik die niet mooi op de foto dus alleen de voordeur met bordje staat wel aardig.

Ook de tuin van Martien en Ciska Vossen zou ik geen recht doen met wat ik daarvan op de foto heb gezet dus daar ga ik volgend jaar proberen wat beters van te maken. De laatste tuin werd de tuin van Berendina en Ties. Gelukkig zijn daar een paar foto's nog redelijk geworden.



Nog maar een paar dagen en dan weer verder genieten van mooie tuinen maar dan in Schotland.

2 opmerkingen:

  1. Je hebt toch een aantal leuke plaatjes geschoten. Veel plezier in Schotland.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgens mij kan jij met iedere camera overweg.

    BeantwoordenVerwijderen